Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016

Αν μ' ακους αποψε...

Ήρθες στο μυαλό μου και μου γέμισες το βράδυ απόψε μετά από πολύ καιρό...

Πόσο ηλίθια είμαι πού νόμιζα ότι θα έβρισκα κάποιον άλλο τόσο εύκολα που θα μπορούσε να σε αντικαταστησει έτσι.Θα έκανε όλα αυτά που έκανες εσύ για μένα και ισάξια να σε πάρει απο το θρόνο σου.
Οσο και να προσπάθησα να σε αντικαταστήσω επιβεβαιώνω πως ποτέ και κανείς δεν θα κατεβάσει απο κεί ψηλά που σε έχω βάλει..Τι και αν το κοντερ μετράει 5 μηνες που βαδιζουμε χωριστα καμία σημασια δεν έχει. Γιατι μου έμαθες πως είναι να αγαπάς και να αγαπιέσαι δυνατά.
Με έμαθες να ξεχωρίζω τους ανθρώπους.Kαι παρόλα αυτά, έδωσα την αξια σε φθηνούς ανθρώπους να πιστέυουν έστω και για λίγο πως θα σε αντικαταστήσουν και αυτό δεν θα μου το συγχωρέσω ποτέ. Δε θα χαριστώ ποτέ ξανά. Στο υπόσχομαι. Δεν θα χαριστώ ούτε θα συμβιβαστώ με τίποτα λιγότερο απο αυτό που μαζί σου ένιωσα.


 Εσυ τουλάχιστον με πρόδωσες γλυκά. :)


Σ' αγαπάω πάντα, μα απόψε πιο πολύ.
                 Καληνύχτα

                                  

6 σχόλια:

  1. Αχ αυτές οι νύχτες. Τρυπώνουν αναμνήσεις, εικόνες, μυρωδιές και άνθρωποι.. που είτε άθελά μας είτε ηθελημένα δεν περπατάμε μαζί τους πλέον.
    Πονούν οι νύχτες αυτές. Το ξέρω καλά....
    Όμως ξημέρωσε μια άλλη μέρα και κάνουμε ό,τι είναι καλύτερο για να προχωρήσουμε μπροστά...
    Φιλί γλυκό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ειναι ο χρονος ο καλυτερος γιατρος Υαδα μου, ο ηλιος ειναι.
    φιλι γλυκο και καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου κοπελίτσα, ποτέ κανείς δεν θα αποκαθηλώσει κάποιον αγαπημένο μας από την καρδιά μας ηθελημένα κι επί τούτου... όσο κάνεις πράγματα με συνειδητό στόχο να αποδιώξεις εκείνον και να αφήσεις κάποιον άλλον μέσα, πιθανότατα δεν θα το καταφέρεις. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου, και ήλιο, και ό,τι άλλο θέλεις. Περνώντας οι μήνες θα συνέρχεσαι λίγο λίγο, θα συνειδητοποιείς πράγματα... και θα δεις κι εσύ πως καμία προδοσία δεν είναι γλυκιά. Κανείς δεν μας πληγώνει κατά λάθος. Και εκ των πραγμάτων, θ'αποζητήσεις κάποιον που θα κουμπώσετε τόσο, που δεν θα μπορεί κανείς σας να πάει πουθενά.

    Συγγνώμη αν σε πειράζουν οι "συμβουλές", δεν είναι συμβουλές ακριβώς, με τον τόνο τον περίεργο που θα με εκνεύριζε κι εμένα... Είναι ίσως δικά μου βιώματα... Κάπως έτσι λειτούργησε κάποτε για εμένα. Υπομονή :) Καλή σου νύχτα και ήρεμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκτιμώ περισσότερο τις γνωμες που δεν μου χαιδευουν τα αφτια.
    Εχεις δικιο. Αυτο που μου λείπει στην τελική για να γίνουν όλα αυτά είναι η απομυθοποίηση. Και οταν θα ερθει θα ειναι λυτρωτική.
    Φιλι μεγαλο. Καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει περάσει αυτή τη φάση, η λογική λέει πως την επόμενη φορά θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

    Το θέμα είναι κατά πόσο είμαστε διατεθειμένοι να προχωρήσουμε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το δυσκολο ειναι να φυγεις...Οταν φυγεις ειναι το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο.
    Παντως ανυπομονω να ερθει η επομενη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή